Et event uden retning er et event uden afkast

Når afdelinger trækker i hver sin retning, og beslutninger tages i sidste øjeblik, ender du med at bruge tiden på brandslukning i stedet for at skabe værdi.

👉 Vi har lavet en gratis miniguide, der hjælper dig med at samle alle på én retning – og samtidig skære ned på unødvendig kommunikation.

Hvorfor tale om følelser - det er jo et B2B event?

Fordi følelser skaber retning.


Selv de bedst producerede events mister effekt, hvis deltageren ikke mærker en tydelig og sammenhængende oplevelse.


Når du vælger én bærende følelse, får du:

  • Et fælles sprog, som gør beslutninger lettere.

  • Klare rammer, så du kan sige nej til idéer, der ikke støtter formålet.

  • Et event, der huskes – og giver bedre afkast.

Forskning understøtter vores påstand

Forskning i beslutningspsykologi viser, at mennesker handler på følelser – også i B2B.
Når eventdesignet bygger på en tydelig følelse, bliver alle beslutninger lettere:

  • Venuevalg, scenografi og indhold trækker i samme retning.

  • Oplevelsen bliver enklere at afkode og sværere at glemme.

  • Du sparer tid, fordi kommunikation og koordinering bliver tydeligere.

Her får du en miniguide

Med PDF’en “Sådan vælger du én følelse, der bærer hele dit event” lærer du:

  • Hvordan du vælger en følelse, der matcher målgruppe og forretningsmål.
  • Hvordan du skaber et fælles beslutningsgrundlag – og sparer tid i processen.
  • Hvordan du undgår spild af ressourcer på idéer, der ikke støtter retningen.
Download din gratis miniguide nu og få første skridt til et event, der rammer plet – både hos deltageren og på bundlinjen.
 

Vil du gerne vide lidt mere om denne tilgang?

Vil du vide, hvorfor mange events mister deltagerens engagement – og hvordan du undgår det?
I vores blogindlæg dykker vi ned i, hvad der sker, når der ikke er én tydelig følelse, der bærer oplevelsen. Du får indsigt i konsekvenserne, konkrete eksempler og en metode til at skabe et fælles designsprog, der holder hele vejen.

Foretrækker du hjælp til finde dit events følelse?

Det kan føles stort at ændre måden, du arbejder på.
Men processen behøver hverken være kompleks eller dyr, hvis du bruger CPHEVENTS.


For DKK 8.500 får du en struktureret proces med 1-2 møder og et oplæg, som giver dig og organisationen klar retning og konkrete beslutningsgrundlag.

Vi garanterer, at du får viden og værktøjer, der kan bruges igen og igen – også ved fremtidige events. 

  • 1. Hvem er I?

    Vi taler med dig og/eller dit team om formål, rammer og tidligere erfaringer

  • 2. Analyse og anbefalinger

    Vi researcher på jeres virksomhed og tilsendte materiale

  • 3. Præsentation og guidelines

    Vi laver et oplæg, der giver jer indblik i vores research, og den følelse vi anbefaler. Hertil får I konkrete retningslinjer til jeres event.

  • 4. Tjeklister og ledelsesskriv

    Vi leverer en beskrivelse, som i kan sende til godkendelse ved ledelsen. Så modtager i en pakke med tjeklister og planer for det næste skridt.

Vil du dykke dybere ned i de fire følelser bag stærke events?

Hvis du vil forstå, hvorfor én følelse kan ændre hele deltagerens oplevelse – og hvordan du bruger de fire følelser strategisk i dit eventdesign – så kan du udforske vores oversigt her.